Терміново потрібні гроші івано франківськ

Доброго дня!менше тижня пройшло як придбала телефон,виявила маленьку тріщенку на екрані(майже не помінту)телефон не падав,використовувався дуже іть будь ласка чи можу я його поміняти на аналогічний?і які я можу прийняти міри?дякую

Захист прав споживачів

Що означає не пилососить? Якщо в ньому є якийсь недолік (поломка), ви можете звернутись до продавця чи сервісного центру для проведення ремонту пилососа по гарантії. А якщо ви хочете його просто повернути, то це не реально, якщо ви ним користувались.

Дошка оголошень Хмельницького | Свіжі оголошення

Телефон на гарантії до березня. Він неналежної якості, після заміни в сервісному центрі материнської плати він почав видавати шиплячі звуки при виборі, будь якої, операції. В сервісному центрі сказали. що не можуть це усунути поки не вийде нове програмне забезпечення і віддали телефон в несправному стані. Що робити, куди звернутись? Дякую.

ВИДИ ПОЛЬСЬКИХ ВІ’яснення цілeй видання віз

Доброго дня. Звичайно, Ви чек не просили, дату не перевіряли. Запам'ятайте - в Україна, на жаль, справа захисту прав споживачів - в руках самих споживачів. Ви написали в магазині скаргу на дії продавчині, а в інспекцію, до лікаря побігли із фіксацією споживання небезпечних продуктів? Не треба чекати, що підприємці навчаться - вчіть їх! А малому бажаю, щоб все це обійшлося без шкоди для його здоров'я.

Позавчора нам дали планшет по обміну,привезли додому а в ньому не працює вай фай,Чоловік вчора завіз,сказали приїхати і приїхав а вони не хочуть міняти кажуть що є подряпини і забирають на сервісне нам робити

Доброго дня. Придбала у взуттєвому магазині 6 грудня черевички. Не взувала їх жодного разу, дефектів немає, але хочу їх повернути назад в магазин. Не подобаються вони мені. Чи можу я це зробити, і чи приймуть їх у мене?

Доброго вечора. придбала в інтернет магазині "розетка" прінтера. а він не якісно друкує фото. назад не хочуть приймати, хоч 69 днів ще не пройшло. що мені робити?

Добрий день, підскажіть чи мають право працівники обленерго забирати старий електролічильник собі після заміни старого лічильника на новий(електролічильник новий куплений за наш рахунок).

Доброго вечора. Цікавить таке питання. Якщо товар (на приклад Смартфон) потрапляє в сервісний центр, на гарантійний ремонт вже в третє з одною і тою самою проблемою, чи маю я право на відшкодування грошей?

Доброго дня. Вам код доступу і не нададуть, тому що для цього є спеціалізовані організації. ТОму мусите якось домовитися про відмітку у сервісному обслуговуванні. Інакше мають право відмовити у гарантійному ремонті.

Доброго дня ! Купила сумочку за 7555 гр , в магазині сказали що шкіра натуральна , прийшла додому , відірвала ярлик , і коли хотіла відкрити сумку замочок не відкривався , дуже довго мучилась поки відкрила , , спробувала ще раз і він затинав і не відкривався , коли принесла віддати сумку в магазин , не хотіли повернути кошти через те що був зірваний ярлик , чек був і ярлик я засунула в сумку , що робити я маю право вимагати гроші , сумка нова

добрий день! Я купила телефон Номі не тримала батерея. Я поміняла на другий. те саме. Його забрали на сервісний центр і вже тримають більше ніж місяць. куди мені звернутися щоб вирішилося це питання.