Взяти кредит львів приватбанк

Доброго дня. Для обміну є 7 місяці (ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів"). Шкода, що Ви стали жертвами "спеціаліста", але надалі (і це знаю з власного невеслого досвіду) читайте всі інструкції, спеціалістам інколи головне Вам "впарити"товар, бо від цього з/п.

Захист прав споживачів

Якщо поломка не усувається звертайтеся до сервісного центру та пишіть заяву з вимогою провести списання товару, так як товар не ремонтується, або видати акт про неможливість проведення ремонту. Після того як сервісний центр розгляне звернення та видасть заключення ви можете звернутися до магазину з вимогою про повернення коштів.

НОВИНИ - brody

Позичальники збанкрутілих банків отримують дзвінки від шахраїв з пропозицією викупити з дисконтом їх залишок заборгованості за кредитами. Докладніше

-Кредити і депозити. Курси валют

За акією я мала би сплатити тільки 6грн. за товар, так як сума замовлення 996грн., а сума знижки 555грн. Так сказали мені і в інтернет-магазині, коли я зв'язувалась з ними щоб замовити подарунок. Тобто товар має бути оплачений за мінусом подарункової картки, а якщо сума замовлення менша то 6грн. (умови акції). Тепер в мене коди картки використані, а товар лежить на почті за повну ціну.

Доброго дня,у інтернет магазині (на сторінці в контакті) замовила куртку,замовила розмір с (найменший),прийшла куртка набагато завелика(приблизно на 7 розміри), вимагала щоб повернути кошти- написали що відправили розмір найменший,хоча на куртці розмір ніде не вказаний. Чи можна якимось чином повернути гроші?

Спочатку потрібно у фабулі уточнити для кого замовлявся ракушняк для фізичної чи юридичної особи та в яких цілях. Також виникає питання, як і хто без проведення експертизи встановив, що даний ракушняк не відповідає нормам та стандартам. Якщо буде висновок експерта, що даний товар не відповідає стандартам, тоді Ви маєте право вимагати повернення коштів за не якісний товар.

Доброго дня купила телефоно пройшов місяць він зламався здала сервісний почінили а заре знов можна поміняти на інший якщо пройшло 9 місяці

Доброго дня. Якщо питання ще актуальне - надайте заяву про ЕКСПЕРТИЗУ в магазин. Вони повинні це організувати протягом 8 днів. Якщо відмовляться брати заяву - надішліть її поштою з повідомленням про вручення. Якщо не буде відповіді 69 днів з дня її отримання - напишете тут знову і продублюєте питання. Дякую.

Мені відмовили ремонтувати телефон за рахунок гарантійного талону, аргументувавши що є трішина на екрані. Ремонт за мій рахунок, чи правомірна дія сервісного центру?

А які недоліки вами були виявлені при отриманні товару? Чи можливо вона вам просто не підійшла за кольором, розміром чи з інших причин? Потрібно уточнити дану інформацію, оскільки в залежності від обставин є свій порядок дій та різні наслідки.

Давала в ательєвечірня дороге плаття,приходу на наступний день забирати,а його не можуть знайти,квитанціїне давали,просто записали моє прізвище і взяли гроші за роботу,як повернути свою річ або кошти за неї.Відмовляються робити і те,і інше.

Перепрошую!!!!! Я помилилася з назвою аптеки в попередньому пості. ТО була аптека "ПОДОРОЖНИК"!!!! (аптек"Знахар" в Стрию взагалі немає!!).