Де взяти кредит терміново 200000

З цим ви нічого не зробите, найкраще змінити магазин, яких у наш час вистачає. Також Ви можете про такі факти повідомляти власника магазину чи зробити запис до книги відгуків та пропозицій.

Де взяти кредит вигідно?

Доброго вечора ще раз, я на рахунок телефона з німфи, що я нижче писала. я вже оплатила ремонт, але 6 раз повертаю, бо приходить не робочий. І кожного разу вони мені повторюють що верніть назад ми виправимо, і це вже протягом двох місяців. Зараз чекаю його знову з ремонту, але догадуюсь що знову буде та сама ситуація. Скільки раз вони будуть мені так повертати телефон, і забирати його назад? Дякую)

Частівки для першокласників до 1 вересня, дитячі частівки

Доброго дня! Два дні тому купила домашній костюм в магазині. Вдома поміряла і виявилось, що фасон мені не підходить. Сьогодні попросила продавців обміняти або повернути покупку. Мені відмовили, пояснюючи, що це акційний товар. Хоча коли купувала, сказали, що акція (знижка) діє на все, що купуєте на суму від 899 грн. Чек маю. Прошу поради. Дякую заздалегідь.

Захист прав споживачів

Здравствуйте! У меня вопрос который интересует многих. Скажите за чей счет должен проходить плановую поверку счетчик воды, за счет потребителя или за счет водоканала??? Ведь в Постановление КМ Украины № 685 от говорится что водоканал должен за свой счет делать поверку счетчика воды, как заставить водоканал проводить поверку, демонтаж и монтаж за его счет??? Спасибо.

Доброго дня. Купив телефон в магазині "Stylus" виявилось, що він есправний ( неробить мікрофон під час розмови) зателефонував у сall-цент сказала , що замінять товар на новий, всі необхідні документи та сам товар я відправив ще сьогодні 69 день з дня покупки і коли я знову ж зв"язався з магазином щоб дізнатись коли прийде телефон вони відповілі шоб я звертався в сервіс-центр. Хіба так повинно бути? Вони ж повинні обміняти телефон нашо мені сервіс-центр??? Що робити в такому випадку?

Де Ви таке побачили у моїй відповіді?)) Можетеі маєте право, бо є ЗУ "Про захист прав споживачів", ст. 9. А от чи повернуть кошти - порушників закону є чимало, цього ніхто не знає.

Для надання вам консультації уточніть будь-ласка у чому полягає брак. Також потрібно уточнити питання чи ви купляли готовий фасад чи замовляли під ваш розмір. Для отримання консультації пропонуємо звернутися до нашої організації за тел. 555 878 68 66.

Доброго дня. Якщо Ви не даєте згоди - ремонт 69 днів. Тому напишіть про це заяву. Товар обмінний, але напевно вони мають штрафи за повернення.

Доброго дня. Товарний вигляд тут ні до чого, товар неякісний (з Ваших слів). Напишіть письмову заяву, і, так як Ви вважаєте недолік істотним, попросіть повернути гроші. Заяву в двох екземплярах, на Вашій нехай розпишуться. Чекайте сім днів, немає вирішення заяви - ідіть в інспекцію із захисту прав споживачів.

Якщо у Вас не закінчився гарантійний термін, то Ви можете звертатися до авторизованого сервісного стільки раз, скільки необхідно. Якщо Ви здавали ноутбук на негарантійний ремонт, то питання щодо оплати повторного ремонту ви можете узгодити із надавачем таких послуг. Якщо Вам необхідно буде отримати консультацію більш грунтовну та з посиланням на законодавство, ви можете зателефонувати за тел. 555 878 68 66, 5887 79 59 76. Всі консультації безкоштовні.

Доброго дня. В магазин із заявою про повернення коштів протягом 7 днів з дня отримання заяви у зв'язку із неналежною якістю товару.

Доброго дня! У мене є приміщення(комерційне) в будинку, в якому, крім мого є ще два приміщення. Санвузол на коридорі. Один з власників, поставив пароль на двері, чи маю я право користуватись санвузлом. Дякую за відповідь