Швидко гроші кабінет

Доброго дня. Вони повинні бути написати акт при прийому взуття на ремонт, вказати всі недоліки. І самі оцінити за Вашим погодженням. Зараз - довести лише за рахунок свідків, з магазину, де придбавали взуття.

Броварський районний відділ ДМС України у Київській

Доброго дня!менше тижня пройшло як придбала телефон,виявила маленьку тріщенку на екрані(майже не помінту)телефон не падав,використовувався дуже іть будь ласка чи можу я його поміняти на аналогічний?і які я можу прийняти міри?дякую

Що дає встановлення багатозонного лічильника? | КИЇВЕНЕРГО

Я написала 7 листа на пошту захисту справ споживачів. Мені ніхто не відписав, що в такому випадку я повинна робити? Якщо мені не відписують в такій організації, то я повинна звертатись до вищих органів???

Майстер і Маргарита скорочено — Булгаков Михайло, стислий

Доброго дня. Спочатку - ремонт. Напишіть заяву в МАГАЗИН, щоб зробили ремонт і видали з обмінного фонду телефон аналогічної марки. Вимагайте ремонт 69 днів.

Доброго дня. На початку рубрики є алгоритм. Він підходить до Вашої ситуації. Дякую. Крім того, вимагайте саме ЕКСПЕРТИЗИ з експертним висновком. Дякую

Здавайте його до сервісного центру для проведення ремонту. Питання про повернення коштів можна буде піднімати тоді коли даний телефон неможливо буде поремонтувати, або коли один той самий недолік буде проявлятися 7 і більше рази та для його усунення необхідно буде більш ніж 69 днів. ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів."

Купила товар в магазині comfi в чеку виявила крім найменувань товарів ще одне найменування послуги пп comfi assist картки на суму 655 грн. Про цю покупку мене ніхто не попереджав. Ціна товару була 7855 + ще деякі послуги, але про цю мені ніхто нічого не говорив. А так як я товар брала в розсрочку то не зауажила зразу. Чи можу я повернути цю послугу картку? Як мені діяти?

Доброго дня. Вкотре кажу - не бігайте по СЦ, а зі скаргами звертайтеся туди, де придбали товар, адже споживач в принципі наперед не може знати, з ким є договір на гарантійне обслуговування. Щодо обмінного фонду - також туди, де придбали, адже це їхній обов'язок.

Якщо така сама проблема - маєте право вимагати у продавця організації експертизи (не діагностики!!!!). Можливо, це істотний дефект, а він дає право на гарантію.

В інтернет-магазині зробила замовлення товару. Вказала самовивіз та оплату готівкою на місці, в оффлайн магазині. Заявка була прийнята. Згодом дзвонить менеджер і каже що ціна на товар змінилася(став дорожчим) і за старою ціною вони не можуть його продати. Чи мають вони на це право? Чи все-таки вони мають мені продати товар за тією ціною, за якою я товар замовила.

Повернути ви не зможете, радимо вам звернутися до продавця для обміну одного туфля, так як в нього залишилась також розбита пара. Вини тут не має, як і не має вини продавця, оскільки перевірка комплектності це ваше право при купівлі. Інша річ якщо продавець продав вам розпаровану пару, тоді можна піднімати питання про повернення коштів або обмін. Якщо будуть додаткові питання телефонуйте 555 878 68 66

Ви на протязі 69 днів з дня купівлі маєте право повернути ваш товар, якщо ви ним не користувалися, збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, маєте розрахунковий документ. У разі відмови продавця у вашому праві передбаченому ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", вам необхідно написати письмову заяву до підприємця з вимогою повернути кошти.